Een nieuwe website om de Kuiper Verzekeringen-beleving beter weer te geven. Kuiper gaat digitaal in 2020. Een nieuwe website die de digitale strategie omarmt en die zorgt dat het verhaal van Kuiper Verzekeringen juist vertaald wordt naar een sterke merkbeleving.
Het aangeleverde ontwerp vertalen naar een digitale beleving met een flexibele en aanpasbare CMS.
Oude pagina’s linken naar nieuwe pagina’s, zichtbaarheid en reportages over behaalde doelen.
De opdracht
Kuiper gaat digitaal. Een nieuw klantenportaal, het digitaliseren van klantgegevens en het lanceren van de nieuwe Kuiper Verzekeringen website. De 'Kuiper beleving' moet gedeeld kunnen worden met iedereen, niet alleen de bestaande Kuiper-klanten en de stap naar digitaal moet voor iedereen zichtbaar en vooral laagdrempelig worden.
Wij hebben de website gebouwd op onze eigen CMS LetsManage en deze hebben wij gekoppeld met gegevens van 'Mijn Kuiper' waardoor het eenvoudig wordt gemaakt om de hele klantbeleving te waarborgen: van website naar nieuwe klant. Of van website naar het melden van schade.
Analyseren, aanpassen, doorvoeren.
Door het koppelen van Google Analytics, Hotjar en overige analytic tools, krijgen wij belangrijke inzichten in hoe de website gebruikt wordt. Juist door het analyseren van deze inzichten kunnen wij hele specifieke en effectieve wijzigingen doorvoeren die de klantbeleving van Kuiper Verzekeringen verder bevordert.