Klanten optimaal kunnen bedienen door een digitale Mijn omgeving.
Het online ontsluiten van intern vastgelegde data en diensten voor klanten.
Zorgen voor een optimale klantbeleving door design thinking.
Samen met de klant zorgen voor de ideale productontwikkeling.
De opdracht
Afvalverwerking is een grote opdracht: van kleine containers tot de afvalafhandeling van grote evenementen. Het is één grote logistieke uitdaging om dit voor alle klanten inzichtelijk en toegankelijk te maken. De telefoon stond altijd roodgloeiend om dit in goede banen te leiden. Met een Mijn omgeving, zoals een Mijn GP Groot, kan de klant zelf eenvoudig zijn zaken regelen.
Resultaat
Door het lanceren van Mijn GP Groot wordt de logistieke verantwoordelijkheid bij de klant gelegd en zorgt GP Groot ervoor dat containers op tijd opgehaald en vervangen worden.
Mijn GP Groot is ontwikkeld op onze eigen CMS ‘LetsManage10’. Hierdoor is de Mijn omgeving erg flexibel. Dit is nodig om de verschillende partners en ondernemingen van GP Groot te kunnen bedienen zonder dat dit veel meer werk heeft gekost.
Ondernemingen die onder hun eigen merknaam, zoals NNRD, Visser en Reiswolff, werken maken gebruik van dezelfde Mijn omgeving als GP Groot, maar dan met een eigen klantendatabase, productcatalogus en hun eigen merk.