Een klantenportaal voor het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).
Koppelingen maken met de verschillende systemen en zorgen voor continue updates.
Zorgen voor een optimale klantbeleving door design thinking toe te passen op een complexe inhoud.
In samenwerking met Twinfield zorgen voor de juiste financiële administratie en structuur.
De opdracht
De wens van NIP was een veilige online omgeving waarin de NIP-leden eenvoudig hun lidmaatschap kunnen beheren. Door de grote omvang van het project en verschillende expertises binnen het NIP hebben wij met een groep stakeholders gekeken naar wat de wens is van Mijn NIP. Wat is het doel? Waar willen wij naartoe groeien? Wat is belangrijk bij lancering? Onze UX-specialisten hebben samen met de product owner en de stakeholders een stappenplan uitgewerkt die zorgt voor de juiste content in een Minimum Viable Product (MVP).
Resultaat
NIP-leden kunnen verschillende soort abonnementen afsluiten bij het NIP. Onder leiding van de Lead Developer en Twinfield Consultant zijn er verschillende financiële koppelingen gemaakt om te zorgen dat de leden vanaf nu digitaal hun lidmaatschap kunnen beheren - en betalen. Dit en overige professionele gegevens van het NIP-lid zijn inzichtelijk gemaakt in het klantenportaal: Mijn NIP.