Tracks rijvaardigheidstrainingen

Voorheen konden jongeren in Noord-Nederland bij diverse aanbieders rijvaardigheidstrainingen volgen. Onder andere bij ‘Trials’, maar dat programma stopte eind 2019. De drie noordelijke provincies besloten de handen ineen te slaan en één rijvaardigheidstraining in heel Noord-Nederland aan te bieden onder de naam 'Tracks'.
Onze inzet
Logo en identiteit

Op basis van de nieuwe naam hebben we een eigentijds logo met beeldmerk en bijbehorende identiteit gerealiseerd.

Activatie campagne

Voor de lancering van Tracks is een activatiecampagne gerealiseerd richting de doelgroep en rijschoolhouders.

Webdevelopment

We ontwikkelden een campagne-website met doorverwijzingen naar de verschillende websites van de provincies.

De doelgroep betreft jongeren tussen de 18 en 27 jaar die minimaal een halfjaar in het bezit zijn van hun rijbewijs. De training is zowel bedoeld voor wie zekerder wil worden achter het stuur als voor wie denkt al een topcoureur te zijn. De doelgroepanalyse en het communicatietraject is door Senza Communicatie uitgevoerd. Op basis van de bevindingen uit de doelgroepanalyse is een passende naam bedacht; Tracks - Try it, test it, prove it. En een krachtig logo met bijpassende identiteit.

Ontwikkeling communicatiemiddelen

De volgende stap was het ontwikkelen van verschillende middelen ter promotie van Tracks waaronder flyers, posters, krantenadvertenties en social media-uitingen. 

Tracks website
Vergelijkbare projecten
Even sparren?
...of kom langs
Herenwal 137
8441 BE, Heerenveen
Plan je route