Tracks rijvaardigheidstrainingen
Op basis van de nieuwe naam hebben we een eigentijds logo met beeldmerk en bijbehorende identiteit gerealiseerd.
Voor de lancering van Tracks is een activatiecampagne gerealiseerd richting de doelgroep en rijschoolhouders.
We ontwikkelden een campagne-website met doorverwijzingen naar de verschillende websites van de provincies.
De doelgroep betreft jongeren tussen de 18 en 27 jaar die minimaal een halfjaar in het bezit zijn van hun rijbewijs. De training is zowel bedoeld voor wie zekerder wil worden achter het stuur als voor wie denkt al een topcoureur te zijn. De doelgroepanalyse en het communicatietraject is door Senza Communicatie uitgevoerd. Op basis van de bevindingen uit de doelgroepanalyse is een passende naam bedacht; Tracks - Try it, test it, prove it. En een krachtig logo met bijpassende identiteit.
Ontwikkeling communicatiemiddelen
De volgende stap was het ontwikkelen van verschillende middelen ter promotie van Tracks waaronder flyers, posters, krantenadvertenties en social media-uitingen.