Een sterke identiteit voor een prachtig bedrijf met een rijke geschiedenis.
Yme Kuiper; een bedrijf met een rijke geschiedenis en in de loop der jaren uitgegroeid naar een koploper binnen de wereld van de inkoop, verwerking en verkoop van gedroogde zuidvruchten, noten en zaden. Voornamelijk gespecialiseerd in het schonen van producten met een hoge kwaliteitsnorm.
Inzet professionals Van der Let & Partners
Identiteit
Ontwikkeling van een nieuwe identiteit en daarmee de basis voor de ontwikkeling van communicatiemiddelen.
Creatie
Met de nieuwe identiteit creëerden we een standontwerp en diverse communicatie- en huisstijlmiddelen.
Marketingadvies
Even sparren voor marketingadvies doen we graag en dus ook regelmatig voor Yme Kuiper.
Achtergrond
Sinds de oprichting in 1859 had Yme Kuiper relatief weinig aan marketing gedaan. Met het voornemen om deel te nemen aan de BioFach 2020 in Nürnberg was hiermee een nieuwe koers in geslagen. Voor ons een mooie kans om vanaf de basis een identiteit op te bouwen met uitwerkingen in de beursstand, folder, banieren en templates voor PowerPoint.
De samenwerking met van der Let & Partners is soepel en vooral vlot verlopen. Prettige mensen om mee samen te werken, ze doen wat ze beloven! Wij hebben Van der Let als een platte en flexibele organisatie ervaren met deskundige mensen. Ze laten je zo vrij als je zelf wenst, en sturen bij waar nodig. Al met al hadden wij een mooi eindresultaat wat bijdraagt aan het succes van Yme Kuiper B.V.
Meer cases
Even sparren?
bel
0513 654 445