Campagnes floreren door de balans in design, media en middelen.
Een succesvolle campagne kenmerkt zich door een doordachte strategie én een creatieve presentatie van de boodschap. Daarbij wordt het basisidee telkens vertaald naar de media en middelen waarop het wordt toegepast. Zo versterkt de ene uiting de andere.
Even sparren?
Iedere uiting draagt op eigen kracht bij aan het campagnedoel.
Onze strategen, marketeers en designers kennen de wijde wereld van media en middelen als hun eigen broekzak en weten exact waar de kracht van elk medium zit. Omnichannel denken is hun dan ook toevertrouwd. Per kanaal is een specifieke doorvertaling van het concept noodzakelijk. Daar buigen zij zich als team over. De campagnekracht van het geheel zit in de som van de uitingen.
Bij elkaar vormen alle uitingen een ijzersterke familieband. Individueel communiceren zij de collectieve boodschap. Campagnes worden dan ook waargenomen waar die gezien en gehoord moeten worden. Thuis, onderweg, op tv of radio, on- of offline… je kunt er niet omheen.
Even sparren?
bel
0513 654 445