Google Ads rekent af per click. Hoeveel is de juiste click u waard?
Het transactiemodel van Google is eerlijk, transparant en van deze tijd. U betaalt voor wat u krijgt. Maar de ene click is de andere niet. Om optimaal rendement (lees leads) uit de clicks te halen is relevantie van de zoekwoorden én de bieding-strategie cruciaal.
Laat ons uw inkoper bij Google zijn. Wij kennen de clickwaarde.
In feite bepaalt de concurrent de kosten van uw clicks. Hoe populairder een productgroep is, hoe hoger de prijs die Google voor een click vraagt. Maar het gaat niet zo zeer om de aantallen clicks, maar om de leads. Wij analyseren en monitoren campagnes waarbij de clickwaarde in optimale balans met de leadwaarde staat. Dan mag een click best wat kosten. Hij levert ook veel op.
Het traject wat we uitzetten bestaat uit diverse campagnes met onderling verschillende kenmerken. We testen de verschillen, meten continu de resultaten en sturen scherp bij. Zo ontstaat de meest waardevolle uiting voor dit moment. Volgende week meten we weer.
Even sparren?
bel
0513 654 445