Digitale Klantportalen nemen u veel onnodig werk uit handen.
Laat uw leden en/of klanten zelf hun eigen gegevens inzien en wijzigingen doorvoeren. U deelt de verantwoording en bespaart veel tijd en kosten. De druk op receptie en klantenservice neemt af, waardoor u zich meer met de corebusiness kunt bezighouden.
Even sparren?
Geef uw leden/klanten het administratieve heft in handen.
Customer (self)service vergroot de band met de klant en draagt bij aan een loyale relatie. Bovendien kan de klant zelf de tijd bepalen waarin een wijziging wordt doorgevoerd. Wij leveren een maatwerk (Open Source) ‘Lets Manage’-platform, waar honderd-duizenden gebruikers, van ledenorganisaties, verzekeraars tot grote bedrijven, voortaan hun eigen boontjes kunnen doppen.
Kwaliteit, privacy en informatiebeveiliging zijn diep verankerd in onze aanpak. Onze Service Level Agreements en Dienstenovereenkomsten voldoen dan ook ruimschoot aan de hoogste internationale eisen. We zorgen voor een waterdichte beveiliging van persoonsgegevens.
Mijn omgevingen waar wij trots op zijn
Even sparren?
bel
0513 654 445